FIFA 21 امروز با یک بازیکن جدید SBC جشن تعطیلات را ادامه می دهد.

FIFA 21 امروز با یک بازیکن جدید SBC جشن تعطیلات را ادامه می دهد. دیروز پس از پرتاب بمب سرعت در بازی با Adama Traore ، EA اکنون به Ligue 1 فرانسه عشق می بخشد.

SBC امروز ، در حالی که سرعت خود را افزایش می دهد و شوت می زند ، کنی لالا استراسبورگ را از دفاع راست به وسط راست منتقل می کند. او فقط یک تیم است ، بنابراین کمی ارزان تر است. با این حال ، اگر برای تیم ملی خود به یک بازیکن میانه رو راست فرانسوی احتیاج دارید ، احتمالاً Flashback Romain Alessandrini را در اختیار دارید ، که برای من کارت بهتری است. بنابراین ، من خیلی مطمئن نیستم که EA در اینجا چه فکر می کند. این می توانست فرصتی برای یک لیگ کوچک باشد تا بتواند کارت تبلیغی را دریافت کند ، کاری که هنوز انجام نداده است.

ببینید ، من اینجا نیستم تا به شما بگویم چگونه زندگی خود را ادامه دهید ، اما به نظر نمی رسد این ارزش خوبی داشته باشد. آیا لالا کیفیت دارد؟ مطمئناً ، ا

ما او به دلیل تکرار آیکون SBC از آلساندرینی بدتر و گرانتر است. مسلماً شاید شما اکنون FUT را شروع کرده اید و آن SBC را از دست داده اید. گفته شد ، اگر شما به یک وینگر فرانسوی نیاز دارید ، من ترجیح می دهم Ousmane Dembele را در 7 ماده شیمیایی بازی کنم و تقریباً 135000 سکه پس انداز کنم

اگر EA برگردد و او را به 4 ستاره / 4 ستاره تبدیل کند ، همانطور که دیروز با آداما انجام دادند ، پس می توانیم در مورد آن صحبت کنیم. با این حال ، تا زمانی که این اتفاق نیفتد ، این یک گذر برای من است. اگر کاملاً به انجام این کار احتیاج دارید ، برای برخی از الهامات ، راه حل زیر را بررسی کنید.

مثل همیشه ، باشگاه خود را برای برخی از بازیکنان با رتبه بالا بررسی کنید و در اطراف آنها بسازید. این کار SBC سختی نیست ، بنابراین اگر مجبور نباشید به بازار نروید. شخصاً ، من فقط پول خود را در آن SBC تضمین شده با بیش از 86+ قرار داده و برای تیم سال نگه داشته ام. شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است شانس شما برای یکی از آن پسران بزرگ باشد.

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *