نازل مه پاش


مه پاش یک سیستم برای تبدیلآب به قطات ریز برای خنک کردن محیط و تهیه رطوبت برای گلخانه ها گاوداری ها و مرغداری ها است که در چند سال اخیر با توجه آب و هوای مطبوعی که میسازد برای مصارف خانگی و رستورانی نیز استفاده میشود.

مه پاش از نازل شیلنگ پایه نازل پمپ فشار قوی و تابلو برق و اتصالات دیگر تهیه شده است.

مه پاش های خانگی با استفاده از فشار آب شهری آب را به قطرات ریز تبدیل می کنند با اینکه با کیفیت مهپاش صنعتی نیستند اما باز هم بسیار خوب هستند.

مه پاش در باغ ها و رستوران ها هم استفاده می شوند پمپ های مه پاش بسیار مهم هستند که برتو یکی از بهترین پمپ ها در ایران است که ساخت کشور ایتالیا می باشذ نازل ها هم انواع تایوانی چینی و ایتالیایی دارد که جنس نازل مه پاش استیل وپایه های برنجی و استیل دارد.

شیانگ های مه پاش شامل پلی آمید یا فیتینگی و پرسی یا فشار قوی هستند که پرسی از استحکام بالاتری برخوردار است.

مه پاش ها انواع خانگی و صنعتی دارد کخ در هیدرو پمپ انواع آن موجو می باشد برای خرید از هیدرو پمپ کافی است به سایت بروید . خرید کنید.

پایه نازل مه پاش برنجی مخصوص شیلنگ های پرسی

پایه انواع مختلفی دارد در شیلنگ فیتینگی از پایه نازل استیل استفاده می شود و در شیلنگ های پرسی از پایه نازل برنجی استفاده می شود.

پایه نازل برنجی مزایای بسیاری دارد یکی از آن ها قابلیت ضد رنگ نزدن آن هاست سوراخ های نازل بر روی پایه نازل چند مدل دارد که تک نازل، دو نازل روبروی هم، دو نازل با زاویه 120 درجه، 3 نازل است که مه پاش سازان انواع مدل ها را موجود دارد.

استفاده از پایه نازل بستگی به پمپ، تعداد نازل ها و متراژ دارد و محیط مورد استفاده شما هم بسیار مهم است با تماس با ما راهنمایی بگیرید.

از این مدل عمر بیشتری دارد و در موترد پر اصطحکاک و دمای بالا و تابش خورشید مقاوم تر است.

در رستوران ها گلخانه ها و مرغداری ها و سالن های پرورش قارچ از این مدل استفاده می شود و بیشتر به عنوان مه پاش صنعتی شناخته می شود

مه پاش خانگی برای مصارف خانگی ساخته شده است و در بعضی موارد دارای پمپ و در بعضی پمپ ندارد کارایی و رطوبت کم تری نسبت به مه پاش صنعتی تولید می کند مه پاش خانگی در باغ ها در تراس و روف گاردن بسیار مناسب است ولی اگر خواهان رطوبت بیشتر و قطرات ریز تر آب هستید مه پاش با پمپ برتولینی که یک مه پاش صنعتی و حرفه ای است مناسب شما است.

نازل مه پاش

نازل مه پاش در سایز های مختلفی تولید می شود که این سایز بندی بر اساس دهانه خروجی نازل است برای مثال نازل مه پاش در سایز های 20 ، 30 میکرون تولید می شوند که انتخاب شما بستگی به رسوب آب، قدرت پمپ، مقدار رطوبت نیاز متفاوت است.

نازل به طور گلی وسیله ای است که فشار بالای آب را به سرعت تبدیل می کند برای مثال نازل کارواش که فشار پمپ در پشت نازل به سرعت تبدیل شده ولی در مه پاش دهانه ی کوچک نازل آب را به قطراتی در حد میکرون تیدیل می کند.

نازل ها انواع مختلفی دارند و هر کدام ویژگی خاص خود را دارند نازل مه پاش به پمپ صنعتی نیاز دارد تا برگشت آب به پمپ صدمه وارد نکند.

نازل در  ایران به چند مدل چینی تایوانی و ایتالیایی به فروش می رسد و در صنایع مرغداری گاوداری و گلخانه به منظور افزایش رطوبت و خنک سازی استفاده می شود.

در چند سال اخیر مه پاش ها در زندگی روزمره و درشهر ها هم ورود کرده و رستوران ها و کافه ها هم از مه پاش ها جهت محیز مطبوع استفاده می کنند.

برای خرید دیگر ملزومات مه پاش مانند شیلنگ فشار قوی و پمپ و اتصالات مرتبط می توانید اینجا کلیک کنید.

شیلنگ های نازل مه پاش در دو مدل فیتینگی و سیم دار عرضه می شوند که شیلنگ های سیم دار در سرما و گرما عملکرد بهتری دارند ولی وزن بالاتری دارند.

ملزومات در هر دو مدل از لحاظ قیمتی تفاوت چندانی ندارند و در کل قیمت نزدیک بهم دارند.

شیلنگ مه پاش به دو صورت فیتینگی و سیم دار استفاده می شود در فضاهایی که اصطحلاک بالا وجود دارد از شیلنگ های سیم دار(پرسی) استفاده می شود.

شیلنگ های سیم دار مه پاش از 220 تا 400 بار تقسیم بندی می شوند البته که هر چه بار درج شده بر روی شیلنگ بالاتر باشد بهتر است اما برند شیلنگ و پرس انجام شده هم بسیار مهم است.

نازل مه پاش  پایه نازل و دیگر اتصالات و همچنین پمپ هم بسیار تاثیر به سزایی در عملکرد سیستم مه پاش دارند.

مه پاش های گلخانه ای و مرغداری که تعداد نازل ها بسیار بالایی دارند و از پمپ هایی با بار بالای 200 استفاده می کنند متداول است از شیلنگ های پرسی مه پاش استفاده می کنند.

مه پاش خانگی برای مصارف خانگی ساخته شده است و در بعضی موارد دارای پمپ و در بعضی پمپ ندارد کارایی و رطوبت کم تری نسبت به مه پاش صنعتی تولید می کند مه پاش خانگی در باغ ها در تراس و روف گاردن بسیار مناسب است ولی اگر خواهان رطوبت بیشتر و قطرات ریز تر آب هستید مه پاش با پمپ برتولینی که یک مه پاش صنعتی و حرفه ای است مناسب شما است.

https://tinyurl.com/5xedcxnz

https://tinyurl.com/ttfyxc

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *