شیلنگ مه پاش فشار بالا

شیلنگ مه پاش فشار بالا

یکی دیگر از تجهیزات مه پاش صنعتی ، شیلنگ فشار است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید ، بنابراین باید شیلنگی را انتخاب کنید و بخرید که بتواند فشار بسیار بالا را تحمل کند. قطر خارجی این شیلنگ ها 1 سانتی متر است و معمولاً از پلی آمید ساخته می شوند. این شیلنگ ها که یکی از مهمترین تجهیزات مه پاش صنعتی هستند به راحتی می توانند فشار حدود 80 بار را تحمل کنند. شیلنگ های فشار به دلیل ضخامت زیاد انعطاف پذیری کمی دارند.

پایه نازل مه پاش 

یکی دیگر از دستگاه های مه پاش صنعتی ، قسمت پایه نازل است که از آن برای اتصال نازل استفاده می شود. این اتصالات که از نوع نصبی هستند.

تابلو برق مه پاش

برای کار با مه پاش از پنل برقی با ریموت کنترل و تایمر استفاده می شود. پنل را می توان به راحتی با ریموت کنترل باز و بسته کرد. 

سیستم تصفیه

 ورود هرگونه جرم و آلودگی به کل سیستم مه پاش جلوگیری می کند. استفاده از فیلتر با کیفیت می تواند عمر دستگاه شما را افزایش دهد.  این فیلتر به شکل نمدی است و پلی فسفات است که باعث تخلیه آب شده و از ورود مواد خارجی به دستگاه جلوگیری می کند.

پمپ مه پاش

یکی از مهمترین اجزای مه پاش است و با بار های مختلف موجود است.

پمپ های مه پاش انواع مختلفی دارد و با قیمت های متغیر در بازار موجود است.در مه پاش های خانگی از پمپ های ضعیف تر استفاده می شود و قیمت کم تری هم دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *