سیستم مه پاش

حفظ رطوبت ثابت یکی از مهمترین عوامل در گلخانه ها می باشد. رطوبت زیر 30 درصد برای گیاهان خطرناک است. مه پاش در تابستان برای افزایش رطوبت و خنکی و در زمستان برای جلوگیری از خشک شدن هوا استفاده می شود.

سیستم مه پاش که با پاشیدن آب فضای گلخانه ها، پرندگان و سالن های بزرگ را خنک می کند، محیط را بدون مرطوب شدن یا ریختن آب روی گیاهان مرطوب می کند. از مه هم در فضای باز و هم در داخل خانه استفاده می کند. در داخل خانه، هدف از مه خنک کردن و مرطوب کردن محیط در مکان هایی مانند گلخانه است. در فضای باز، هدف از نصب سیستم مه پاش فقط خنک سازی و طراوت محیط است.

سمپاشی با استفاده از نازل های متصل به شیلنگ های فشار قوی انجام می شود. با توجه به اینکه پاشش اساس عملکرد سیستم مه یا رطوبت است.

در بیشتر موارد از این سیستم برای خنک سازی و مرطوب سازی محیط استفاده می شود. استفاده از سیستم مه شکن خارجی باعث خنک شدن و طراوت محیط می شود و در صورت استفاده در داخل خانه باعث مرطوب شدن محیط و افزایش رطوبت می شود. سیستم های فشار پایین نباید از پمپ های فشار قوی استفاده کنند. در این سیستم ها این کار را می توان بدون پمپ آب اصلی تحت فشار (2 بار) و یا با پمپ های کوچک آب خانگی انجام داد. اما در سیستم های فشار قوی استفاده از سیستم پمپ فشار قوی ضروری است که برای کارکرد این گونه پمپ ها ضروری است.

این دستگاه در صنایع مختلف برای تولید رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد، خنک کننده، رطوبت و طراوت را در مکان های مختلف به ارمغان می آورد. از جمله کاربردهای دستگاه مه شکن:

برای مصارف خانگی و صنعتی، رستوران ها، گلخانه ها، مرغداری ها، سالن های عروسی و مزارع استفاده می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *