سیستم سرمایش

قلب یک سیستم سرمایش مه ساز پمپ آن است و اگر به صورت مناسبی از آن نگهداری شود می توان چندین سال از آن استفاده کرد. آب با فشار از سوراخهای نازل به حالت ذرات ریز و مه مانند در فضا از بالا پراکنده میشوند. زمانی که پمپ مه پاش خاموش است، مانع از چکه کردن آب و خروج آن از نازل می شود. همانطور که در بخش قبلی مقاله اشاره شد، نازل این مه پاش از جنس استیل است و قابل شست و شو میباشد. دسترسی به رطوبت مورد نیاز به نوع نازل، مکان قرار گیری نازل، فاصله نازل ها از هم و فشار آب گلخانه بستگی دارد. برای حفاظت سیستم مه پاش و همچنین برای کنترل بر عملکرد سیستم از تابلو برق استفاده می شود. در سیستم مه پاش آب به صورت قطرات خیلی ریز تشکیل می شود. این مجموعه مه پاش دارای 8 نازل می باشد که در فواصل قابل تعیینی در بین شیلنگ آن جای خواهند گرفت. 130 بار قابلیت استفاده تا 80 عدد نازل 300 میکرون را دارد. این نوع محصول با فشار آب شیرهای معمولی کار می کنند و دارای 8 عدد نازل می باشندبرای سم پاشی و ضد عفونی کردن محل با استفاده از رطوبت سازهای دیسکی کافی است که در مخزن آنها مواد ضدعفونی کننده قرار داد..

مه پاش سازان فروشگاه انواع مه پاش است برای سم پاشی و ضد عفونی کردن محل با استفاده از رطوبت سازهای دیسکی کافی است که در مخزن آنها مواد ضدعفونی کننده قرار داد.

با اینکه اهل پاتوق کردن به کافه ی خاص نیستم و هم، با وجود اینکه اینجا چند ماهه افتتاح شده،ولی اخیرا چندین بار پشت سر هم اینجارو انتخاب کردم برای دور همی های دوستانه، شاید به خاطر فضای نوستالژیک اونه که واردش میشم یهو فلش بک میخورم به خونه ی قدیمی مادربزرگ و حوض ماهیش، یک فضای خیلی قشنگ که توش پره از اشیا خاطره انگیز، یه تلویزیون قدیمی کنار حوض و توپ های پلاستیکی راه راه، تلفن های قدیمی روی دیوار، در کنار همه ی اینها پرسنل خوش برخورد که از بدو ورود به استقبالتون میان. حوض بزرگ و تلویزون قدیمی زرد که در لبه آن قرار گرفته، تصویری آشنا برای کافه باز ها شده است. این قطعه دقیقا قبل از نازل قرار گرفته است و در صورت مسدود بودن باید باز و تمیز شود که ممکن است برای کاربر ناخوشایند باشد. سیستمهای رطوبت ساز در سه طرح اصلی مه پاش دیسکی یا پروانهای ، رطوبت ساز التراسونیک و مه پاش نازلی تولید میشوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *