هود خوب

هودهای طیفی جذاب به نظر می رسند، اما هدفی نیز دارند. آنها مسئول حذف عطر، گرما و ذرات دود از هوای آشپزخانه شما در حین آشپزی هستند. آنها همچنین چربی را از بین می برند که به تمیز نگه داشتن آشپزخانه شما کمک می کند خرید هود آشپزخانه راهنمای بسیار عالی است.

با این حال، انتخاب یک هود مخصوص محدوده کاری دلهره آور است. تعداد زیادی در بازار وجود دارد، و سخت است بدانید که کدام یک شیک و همچنین کاربردی هستند. مانند بسیاری از لوازم خانگی مدرن، هودهای برد در انواع مختلفی از سبک های نصب وجود دارند. آنها را می توان در زیر کابینت یا روی دیوار نصب کرد یا می تواند طرح دودکش را داشته باشد. همچنین این گزینه وجود دارد که مجرای داشته باشید یا نداشته باشید.

اگر به دنبال گزینه دیواری هستید، هود دودکش 36 اینچی دیواری وایکینگ بهترین انتخاب ما است. برای انتخاب زیر کابینت، هود زیر کابینتی از جنس استنلس استیل 30 اینچی Hauslane را توصیه می کنیم.

هر سبکی که انتخاب می‌کنید، باید به خاطر داشته باشید که می‌خواهید کاپوت خود چقدر قدرتمند باشد، و اینجاست که نسبت فوت مکعب در دقیقه (CFM) وارد عمل می‌شود. شما به قوی ترین مورد نیاز ندارید، فقط به یک هود قدرتمند برای اجاق گاز خود نیاز دارید.

در اینجا بهترین هودهای مخصوص قیمت برای شما آورده شده است.

هود بیمکث یکی از بهترین برند های هود در ایران است که از موتور عالی ظاهری زیبا بهره می برد.

اگرچه هودهای برد با CFM بالاتر در بازار وجود دارد، اما هود رنج‌بر وایکینگ در مجموع بهترین برنده را برای ایجاد تعادل بین طراحی براق و قدرت دارد. این هود دیواری به سبک دودکش دارای تهویه قابل تبدیل و سایر ویژگی ها است تا زندگی آشپزخانه شما را آسان تر کند.

اول اینکه، این هود دارای سرعت های متغیر است، بنابراین می توانید میزان تهویه مورد نیاز را کنترل کنید، خواه تخم مرغ سوخته باشد یا گوش ماهی سرخ شده. یک سنسور حرارتی وجود دارد که در صورت گرم شدن بیش از حد آشپزخانه هود را به طور خودکار روشن می کند و یک ویژگی تاخیر وجود دارد تا بتوانید زمان خاموش شدن هود را تنظیم کنید. اگر هوای شما به تصفیه بهتری نیاز دارد، وایکینگ یک کیت فیلتر ذغالی اختیاری ارائه می‌کند. در زیر سایبان فولادی ضد زنگ که به راحتی پاک می شود، چراغ های هالوژنی با قابلیت کاهش نور را پیدا خواهید کرد.

کاربران دوست دارند فیلترهای آن در ماشین ظرفشویی قابل شستشو باشند و ظاهر فولاد ضد زنگ آن بی انتها باشد. اگر به دنبال هماهنگی با دکوراسیون آشپزخانه خود هستید، در 14 رنگ دیگر موجود است. وایکینگ 2 سال گارانتی کامل و 5 سال ضمانت محدود نیز ارائه می دهد.

نصب: دیوار-دودکش | هواکش: قابل تبدیل | CFM: 460 | ابعاد (DxWxH): 24 x 36 x 30 اینچ

به طور کلی بهترین، زیر کابینت: هود زیر کابینتی Hauslane UC-PS38SS 30 اینچی از فولاد ضد زنگ مجرای
هوسلین برد
مشاهده در آمازون
مشاهده در WAYFAIR
مشاهده در والمارت
آنچه ما دوست داریم: شیک، تمیز کردن آسان، قدرتمند

چیزی که ما دوست نداریم: نصب صدای زمزمه در تنظیمات کم ممکن است مشکل باشد

برخلاف نصب هود برد خود به دیوار، می توانید آن را زیر کابینت خود نصب کنید. مانند هودهای دیواری، این هودها می توانند کانالی یا بدون کانال باشند یا در صورت نیاز قابل تبدیل باشند.

Hauslane یک کاپوت 6 سرعته زیر کابینتی می سازد که براق و قدرتمند است و در عین حال نگهداری از آن آسان است. موتورهای دوگانه در این مدل حتی سخت‌ترین بوها و دود را هم می‌کشند (یک بازبینی آنلاین از علاقه‌مندان به تابه‌های چدنی است و عاشق این هود است). با این کار از مکیدن ذرات چربی مضطرب نخواهید شد زیرا دارای عملکرد تمیز کردن بخار داخلی است که می تواند چربی را در داخل هود حل کند. این به افزایش عمر و کارایی موتورها کمک می کند زیرا آنها با گریس کیک نیستند.

فیلترهای بافل قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند و پنل LED نیز به راحتی تمیز می شود. این دارای 2 سال گارانتی محدود و ضمانت مادام العمر برای موتورها است.

نصب: زیر کابینت | دریچه: مجرای | CFM: 950 | ابعاد (DxWxH): 23 x 30 x 8 اینچ

بهترین بودجه: کاپوت دیواری قابل تبدیل 30 اینچی Cavaliere SV218B2-30
Cavaliere-SV218B2-30
مشاهده در APPLIANCESCONNECTION.COM
مشاهده در KITCHENSOURCE.COM
آنچه ما دوست داریم: پنل دیجیتال برای کنترل آسان، فن های پرقدرت

آنچه ما دوست نداریم: نورها رنگ آبی دارند، می توانند بلند باشند

فقط به این دلیل که بودجه شما کم است به این معنی نیست که نمی توانید یک هود برد قدرتمند داشته باشید. این هود Cavaliere دارای 900 CFM است و این تنها یکی از دلایل محبوبیت هود قابل تبدیل است. همچنین از نظر ظاهری از جنس استنلس استیل شیک است و دیجیتالی دارد

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *