هود کن

قبل از اینکه به سبک های مختلف هود بپردازیم، اجازه دهید دو نوع تهویه را توضیح دهیم. سیستم تهویه کانالی سیستمی است که به بیرون منتهی می شود و در فضای باز بیرونی خانه تخلیه می شود. اگر قبلاً این سیستم را در آشپزخانه خود ندارید، اضافه کردن آن ممکن است زمان‌بر و پرهزینه باشد. با این حال، کارایی و اثربخشی آن در حذف دود و رطوبت ممکن است برای افرادی که حجم زیادی از پخت و پز انجام می دهند ارزش داشته باشد. گزینه تهویه دیگر، هود بدون کانال یا بدون تهویه است. این یک سیستم بسته است که هوای آشپزخانه را از فیلتر عبور می دهد و آن را دوباره به آشپزخانه تخلیه می کند. در حالی که بسیاری از مردم این سبک‌ها را نسبت به سیستم‌های کانالی در حذف رطوبت از آشپزخانه‌های بخاردار مؤثرتر می‌دانند، این واقعیت که می‌توان آن‌ها را در هر مکانی بدون مجرای بیرونی نصب کرد، آنها را به انتخابی بسیار راحت تبدیل می‌کند. لطفا توجه داشته باشید که برخی از هودهای لوله کشی قابل تبدیل به بدون کانال هستند. هنگام انتخاب سبک خود، مطمئن شوید که قابلیت های تهویه آشپزخانه و بودجه خود و همچنین ترجیحات شخصی خود را در نظر بگیرید هود کن

هود زیر کابینتی
یک خرید هود زیر کابینتی مستقیماً در زیر کابینت فوق‌العاده نصب می‌شود و با جریان طراحی کابینت‌های بالا و اطراف ظرف یا اجاق گاز ترکیب می‌شود. اندازه گیری دقیق ابعاد موجود در ناحیه زیر کابینت هنگام انتخاب دریچه محدوده زیر کابینت مهم است.

مایکروویو بیش از حد با دریچه هوا
اگر می‌خواهید با استفاده از یک مایکروویو بیش از حد در فضای مقابل صرفه‌جویی کنید، ترکیب مایکروویو هود گزینه‌ای عالی است. این مدل‌ها دارای یک فن تعبیه‌شده در قسمت زیرین مایکروویو هستند تا دود و بخار را از محدوده یا اجاق گاز زیر خارج کند.

هود دیواری
این هودهای هواکش دیواری مستقیماً به دیوار بالای محدوده متصل می شوند و برای نصب نیازی به کابینت ندارند. این هودها معمولاً بالاتر از محدوده نصب می‌شوند تا هود روی کابینت

here.

هود سقفی کوه
سیستم‌های هواکش با پایه سقفی که بیشتر در شبه جزیره آشپزخانه یا اجاق‌پز جزیره‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند، تهویه کاملاً عمودی را بدون نیاز به نصب روی دیوار یا زیر کابینت فراهم می‌کنند. لطفاً توجه داشته باشید که دهانه این سبک هود باید از سطح پختی که روی آن نصب می‌شود پهن‌تر باشد. همچنین اکثر مدل ها به یک کانال خارجی نیاز دارند.

source

هود هواکش رو به پایین
برای آشپزخانه هایی که فضای کافی روی اجاق گاز ندارند، یک سیستم تهویه پایین جریان می تواند راه حل ایده آلی باشد. این دریچه‌ها در کنار سطح پخت و پز نصب می‌شوند و دود و دود را به جای بالا، به سمت پایین یا به طرفین می‌کشند. در حالی که اینها برای آشپزخانه های کوچک انتخابی عالی هستند، لطفا توجه داشته باشید که این سبک را فقط می توان با اجاق گاز استفاده کرد.

امیدواریم گزینه های شما برای تهویه آشپزخانه را روشن کرده باشیم. اگر به دنبال داشتن یکی از این هودهای هواکش شده اید، خرید را از P.C شروع کنید. ریچارد و پسر! انتخاب ما شما را شگفت زده خواهد کرد، با گزینه هایی از جدیدترین برندهای لوازم خانگی امروزی با کمترین قیمت تضمین شده. همین الان خرید را شروع کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *